RYCHLÉ ŘEŠENÍ REKLAMACE

Reklamované zboží zašlete na adresu 

  • V okamžiku, kdy přebíráte Vaši zásilku, překontrolujte, zda není nikterak poškozena. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku odmítněte a v ten samý den, kdy je zásilka odmítnuta, nás kontaktujte na email marki.bohmova@centrum.cz, abychom mohli neprodleně reklamaci řešit a Vy jste měli své objednané zboží v co nejkratší době vpořádku doma.
  • Pokud převezmete na první pohled nepoškozenou zásilku, pořiďte preventivně fotografie zásilky alespoň ze dvou úhlů tak, aby alespoň na jedné z fotografií byl vidět čitelně štítek dopravce.
  • Po otevření balíku pořiďte preventivně alespoň jednu fotografii otevřené zásilky tak, aby byl vidět obsah krabice včetně výplně balíku.
  • Pokud je obsah zásilky zjevně poškozen, pořiďte detailní fotografie poškození reklamovaných produktů a všechny pořízené fotografie přiložte k žádosti o reklamaci.
  • Reklamované zboží zašlete obratem na adresu Markéta Böhmová, Vaše Mája, R. Těsnohlídka 1540, Čáslav 28601.

 

Pro bleskové vyřízení reklamace nás neprodleně kontaktujte na email marki.bohmova@centrum.cz, přiložte všechny pořízené fotografie, do přílohy přidejte vyplněný FORMULÁŘ PRO REKLAMACI, uveďte svůj komentář a napište způsob, jakým si přejete přednostně reklamaci řešit (výměnou zboží za nové / vrácením peněz), abychom mohli neprodleně uvést vše do pořádku a Vy jste byli spokojeni.